Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sandrunia | użytkownik

imię i nazwiskoSandra Kępkowska adresNewport_Nysa zarejestrowany20.10.2007 @13:05:06 ostatnio na stronie18.10.2013 @22:03:00

Mam kochana rodzinkę córcie którą znacie z fotek moich i męża którego jeszcze poznacie od prawie dwóch lat mieszkamy w Anglii dokładnie Walii. Tutaj zrobiłam pierwsze domowe studio i to tu uczę się ale jak to napisałam dopiero uczę się robić fotki studyjne. Plany na przyszłość są ale czy się spełnią to czas pokarze...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fotosandra.com Gadu-Gadu5714380
digarty134 komentarze1839 posty na forum10

komputer / sprzęt
Nikon D80,D200

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alex1953    18.09.2009 @12:09:30
miłego weekendu
~ewelinka323    17.09.2009 @20:10:10
nie wiem co sie dzieje z tym digartem... miałam Cie w obs. i juz nie mam:/
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~Kulka06    16.09.2009 @22:01:52
Nie dziękuj Robisz naprawdę świetne zdjęcia
~pannomalo    16.09.2009 @12:21:09
jak się robi studio domowe?
~ewelinka323    13.09.2009 @00:36:15
pieknie je ukazujesz! takie zdjecia moge ogladac bez konca.... pozwolisz, ze poobserwuje?
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~ewelinka323    13.09.2009 @00:31:05
a u Ciebie widze dzieci... chyba się skuszę na przelot
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~BaPaMi    30.08.2009 @18:05:34
kurczę powiedz mi jak mozna zrobić domowe studio była bym ci bardzo wdzięczna
_______
łap z życia co najlepsze oceniam prace co na prawde mnie zachwycą krytyka mile widziana:P:P
~KAKI19    31.07.2009 @16:42:23
galeria genialna 3eba przyznac pogratulować takich wdziecznych modeli) pozdrawiam:D
~Femfatal    30.07.2009 @09:12:53
dziekuje
~IvonaB    30.07.2009 @08:16:58
dzięki za komentarz, od takiego eksperta "dzieciowego" to cała przyjemność)
~stynski21    27.07.2009 @13:51:40
Witam i pozdrawiam ze Swansea
Długo już prowadzisz swoje studio? Jak to prosperuje ? Ja w sumie zaczynam w tej dziedzinie
Pozdr
~Olka8118    17.06.2009 @18:19:23
chętnie poobserwuje... nie wiem czy cię to uszczęśliwi, bo ja to totalny amator do kwadratu, ale twoje zdjęcia tak bardzo mi się spodobały, że będę śledzić pojawianie się następnych :P
~olicze    04.03.2009 @22:41:18
dziekuje za odwiedzinki
~kasiaa87    06.11.2008 @15:44:29
Witam. Widze, ze dopisalam sie do tej samej grupy co Ty. Zastanawiam sie na zakupem takiego samego aparatu ja Ty. Swietne masz zdjecia, musze je obejzec glebiej, bo teraz to tak na szybkosci. Swietne masz fotki. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojej galerii. pzdr
_______
Fotografia, rysunek, pirografia, akrylowe paznokcie, wszystko co wpada w dłoń i jakoś mi idzie
~Urlike    22.10.2008 @19:07:59
=)
~Avadra    27.08.2008 @23:34:33
Pi ekne folio, pozwolisz, że dołącze do obserwowanych?
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~Wiwona    01.08.2008 @19:42:27
Obejrzałam wszystkie fotki i są cudne ;] Śliczna masz córeczkę ;] Pozdrawiam ;]
~demdoo    26.07.2008 @14:28:11
ładna galeria
~doder    01.06.2008 @20:12:57
dzięki i pozdrawiam
~Anielkaaa    19.05.2008 @12:42:04
_______
Wybieram tylko to co mi się podoba.
Nie dziękuj, oceń.
~xev1n6    04.04.2008 @11:44:20
Nie bylo mnie bo zajety bylem zakladaniem studia. Wszystko sie udalo studio juz jest, juz sa z tego zyski i zainteresowanie ogolu. Pozdrawiam!. Ps. widze ze folio sie sporo powiekszylo, w calkiem niezle fotki Tak trzymaj .
ostatnio edytowane: 2008-04-04 11:44:54
~EwaJaworska    19.03.2008 @10:09:45
dziękuję
~barced    17.03.2008 @23:18:02
życze sukesów w tym co planujeszbo ja mam podobne miłej nocki
_______
"Noś aparat zawsze z sobą,dana chwila nigdy więcej się nie powtórzy"
----------------------------
~niewiem666    17.03.2008 @21:58:20
Dziękuję Ślicznie
~Vagans    17.03.2008 @02:30:38
Dziekuje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt